.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقال اجساد دانشجویان دانشگاه مازندران به پزشکی قانونی

رئیس دانشگاه مازندران با اظهار تاسف از فوت دو دانشجوی این دانشگاه اظهار داشت: اجساد دانشجویان دختر متوفی این دانشگاه دقایقی پیش برای اعلام نظر پزشکی قانونی به مرکز استان انتقال داده شد.

به گزارش شمال نیوز ، دکتر قاسم علیزاده افروزی دقایقی پیش در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: حوالی پیش از ظهر امروز مسئولین خوابگاه دانشجویی که برای سرکشی از خوابگاهها رفته بودند با حس کردن بوی گاز به مشامشان به اتاقها رفته که با شکستن درب اتاق دو دانشجوی متوفی متاسفانه با اجساد بی جان آنان مواجه شدند.

وی خاطرنشان کرد: این خوابگاهها در حوالی پردیس دانشگاه مازندران بوده و از ستاد اسکان معاونت دانشجویی مجوز اخذ کرده بودند.

رئیس دانشگاه مازندران با اشاره به اینکه خانواده متوفیان در محل اجساد دانشجویان حضور یافته بودند تصریح کرد: به نظر می رسد سن این دانشجوی جوان دختر بیست ساله باشد.

علیزاده افروزی با بیان اینکه اجساد این دو دانشجو در بیمارستانهای شفا ساری و بابلسر بوده است یادآور شد: این اجساد برای مراحل بعدی به پزشکی قانونی مازندران ارجاع داده شد.

این مسئول دانشگاه مازندران ضمن اظهار تاسف و همدردی با خانواده متوفیان اظهار داشت: مسئولین شرکت گاز استان قرار است برای بررسی علت فوت دانشجویان در محل خوابگاه حضور یابند.

دو نفر از دانشجویان دختر به نامهای ثریا رئیسی فرزند مهدی ساکن قائمشهر دانشجوی رشته تحصیلی شیمی و شیوا دلفانی ساکن کلاردشت دانشجوی مدیریت صنعتی از دانشجویان دانشگاه مازندران ظهر پنجشنبه به علت نشت گاز در خوابگاه دانشجویی خود فوت کردند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.066 seconds.